اپلیکیشن آموزشی
سامانه مدیریت یادگیری
اپلیکیشن مدرسه
نرم افزار و سامانه آموزشی

نرم افزار مدارس غیرانتفاعی

 

مدیریت مدارس غیر انتفاعی با سامانه هوشمند مدارس مدیار 

همین حالا در برنامه مدیار ثبت نام کنید و به صورت رایگان از امکانات آن استفاده کنید

۳۰ روز استفاده رایگان

بهترین نرم افزار مدارس غیردولتی

از جمله دغدغه های با اهمیت و مهم مدیران ، استفاده از سامانه مدیریت هوشمند یا LMS می باشد که بتواند کلیه نیازهای مدرسه را پوشش دهد. مهیا نمودن بستر مطلوب به منظور تعلیم دانش آموزان از جمله لازمه های حائزاهمیت در کلیه مدارس می باشد. از بهترین نرم افزار مدارس و آموزشگاه های غیردولتی، سامانه هوشمند مدیار می باشد.

سامانه هوشمند مدیار

انتخاب بهترین برنامه به منظور هوشمند سازی مدرسه

برای تهیه و خرید نرم افزار هوشمند برای مدیریت مدرسه و آموزشگاه باید به امکانات و ویژگی های آن توجه کرد. از خصوصیات سامانه هوشمند مدیار (LMSمدیار) می توان به موارد زیر اشاره نمود:

 مشاهده امکانات سامانه مدیار

امکانات نرم افزار مدیار

با انتخاب نرم افزار مناسب برای هوشمند سازی مدارس غیرانتفاعی(غیردولتی) می توان رضایت والدین را افزایش داد. زیرا با استفاده از برنامه مدیار اولیا با مدرسه بیشتر در ارتباط هستند و می توانند از وضعیت تحصیلی فرزند خود مطلع شوند.

با استفاده از نرم افزار مدیریت مدرسه مدیار، یک قدم جلوتر از بقیه مدارس باشید. 

اپلیکیشن هوشمند سازی مدارس مدیار

در صورتی که مدیر مدرسه غیردولتی هستید و تمایل دارید سیستم مدیریت هوشمند را در مدرسه خود راه اندازی نمایید، همین الان به صورت رایگان امکانات سامانه مدیار را ملاحظه کنید و به صورت مجانی و بدون پرداخت هزینه آن را امتحان کنید.

تست رایگان سامانه مدیار


مقالات مشابه

مدرسه هوشمند چیست؟ هوشمندسازی مدارس در ایران کاربرد نرم افزار های هوشمند در مدارس چرا هوشمندسازی مدارس لازم است؟ نرم افزار تولید و صدور کارنامه مدارس هوشمند نرم افزار ارتباط والدین و اولیاء با مدرسه راه کار مناسب مدارس برای مصرف کمتر کاغذ در مدرسه با سامانه هوشمند مدارس چگونه می توان از طریق اپلیکیشن آزمون آنلاین در مدرسه برگزار کرد؟ بهترین نرم افزار هوشمند مدارس کدام است؟ مقایسه تاثیر دو روش آموزش مجازی و سنتی در یادگیری درس نقش آموزش مجازی و کلاس آنلاین مدارس در یادگیری بهترین نرم افزار آزمون ساز مدارس کدام است بهترین اپلیکیشن اندروید و ios برای مدارس کدامند؟ سیستم مدیریت آموزشی (LMS) - سامانه ال ام اس اپلیکیشن هوشمند سازی مدارس مدیار مقایسه مدارس هوشمند و عادی معرفی پورتال مدرسه مدیار (نرم افزار مدیریت مدارس) سامانه مدیریت یادگیری الکترونیک (LMS) بومی کشور - ال ام اس لینک دانلود و ورود برنامه شاد اپلیکیشن و نرم افزار ارسال و بررسی تکالیف دانش آموزان مدرسه نرم افزار تکلیف ساز معرفی نرم افزاری رایگان برای دانش آموزان برنامه آزمون ساز آنلاین مدیار برای اندروید و ios نرم افزار آزمون آنلاین رایگان نرم افزار کارنامه ساز رایگان نرم افزار تکالیف درسی + تست رایگان سامانه مدیریت یادگیری یا LMS رایگان نرم افزار حضور و غیاب با تست رایگان - اپلیکیشن ثبت تردد آنلاین تکالیف هوشمند چیست مدارس از چه نرم افزاری استفاده می کنند نرم افزار رایگان تدریس آنلاین تفاوت گوشی سامسونگ سری ‏M‏ و ‏A نکاتی که باید بدانیم بهترین جا برای تبلیغات مدارس و آموزشگاه های کنکور و زبان آشنایی با نرم افزار lms فارسی مدیار ال ام اس چیست معرفی 9 تا از بهترین نرم افزار های اتوماسیون اداری در ایران و جهان اتوماسیون اداری چیست اتوماسیون اداری در مقایسه با سیستم مدیریت فرآیند تجاری (BPMS) بهترین نرم ‌افزار های بایگانی اسناد انواع روش های بایگانی سند در ادارات
لیست مقالات