اپلیکیشن آموزشی
سامانه مدیریت یادگیری
اپلیکیشن مدرسه
نرم افزار و سامانه آموزشی

بهترین جا برای تبلیغات مدارس و آموزشگاه های کنکور و زبان

امروزه حوزه آموزشی یکی از پر درآمد ترین حوزه های کسب کار می باشد که رقابت تنگاتنگی بین موسسات آموزشی ایجاد کرده است. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و گذشت زمان روش های تبلیغاتی مدارس و آموزشگاه های کنکور و زبان به شکلی نوین تغییر یافته است. شاید در گذشته تبلیغات تلویزیونی بهترین راه برای تبلیغات مدارس و موسسات زبان و کنکور بوده ولی امروز راه های جدید و متفاوتی بوجود آمده است.

از آنجا که اکثر موسسات و مدارس ، در محله های خاصی قرار دارند و شعبه های متعدد در شهر ها و محله های مختلف ندارند، برای آنها به صرفه نیست که در رسانه هایی مثل تلویزیون شروع به تبلیغات کنند، مگر دارای شعبه های متعدد در کل کشور باشند. در نتیجه مجبورند به روش های دیگری به تبلیغات بپردازند که در ادامه با آنها آشنا می شوید.

مَدیار مکان مناسبی برای تبلیغات مدارس

اولین و راحت ترین کاری که اولیا دانش آموزان برای یافتن بهترین مدارس انجام می دهند جستجو در گوگل می باشد. با توجه به اینکه سایت madyar.org در تمام کلیدواژه هایی که در رابطه با مدارس برتر گوگل جستجو می شوند در رتبه های برتر قرار دارد بهترین مکان برای تبلیغات مدارس می باشد. به نمونه های زیر دقت کنید:

تبلیغات مدارس تهران
تبلیغات مدارس
تبلیغات مدارس تهران
تبلیغات مدارس اصفهان
تبلیغات مدارس تبریز
تبلیغات مدارس شیراز
تبلیغات مدارس لاکچری
تبلیغات مدارس مشهد

 

در بالا فقط چند نمونه برای مثال آورده شد و شما می توانید با جستجو در گوگل وسعت و حجم بالای کلیدواژه ها را ببینید

برای سفارش تبلیغات مدرسه یا آموزشگاه خود ثبت نام کنید و به قسمت خرید سرویس بروید. سپس از منو های بالا تبلیغات را انتخاب کنید.

 

 

دیگر روش های تبلیغاتی

در ادامه به دیگر روش های تبلیغاتی و معرفی آنها می پردازیم:

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

تبلیغات در شبکه های اجتماعی این روز ها بسیار پر رونق می باشد ولی به جهت تبلیغات مدرسه یا آموزشگاه چندان بازخوردی ندارد. همچنین هزینه آن نسبت به بازخورد آن بالا می باشد.

تبلیغات با پخش تراکت

این نوع تبلیغات بیشتر برای محیط های کوچک و تبلیغات بومی بازخورد خوبی دارد و البته برای مدارس و موسسات آموزشی بازخورد خوبی خواهد داشت.

تبلیغات با ارسال پیامک

تبلیغات با پیامک یکی از روش های نوین تبلیغات می باشد که البته اخیرا پیامک های تبلیغاتی برای افرادی که اس ام اس های تبلیغاتی را مسدود کرده اند ارسال نمی شود و در نتیجه بازخورد آن تا حد زیادی پایین آمده است.

تبلیغات ادوردز گوگل

سایت گوگل در جستجو هایش تبلیغاتی دارد به نام AdWords که به ازای هر کلیک روی سایت شما مبلغی به دلار محاسبه می کند. هزینه تبلیغات گوگل به دلیل اینکه به دلار می باشد بسیار بالا می باشد و برای کاربران ایرانی به صرفه نیست.


مقالات مشابه

مدرسه هوشمند چیست؟ هوشمندسازی مدارس در ایران کاربرد نرم افزار های هوشمند در مدارس چرا هوشمندسازی مدارس لازم است؟ نرم افزار تولید و صدور کارنامه مدارس هوشمند راه کار مناسب مدارس برای مصرف کمتر کاغذ در مدرسه با سامانه هوشمند مدارس نقش آموزش مجازی و کلاس آنلاین مدارس در یادگیری اپلیکیشن هوشمند سازی مدارس مدیار مقایسه مدارس هوشمند و عادی ثبت نام، قوانین و ورود آزمون آنلاین کانون زبان ایران مدارس از چه نرم افزاری استفاده می کنند نرم افزار مدارس غیرانتفاعی 25 نکته برای یادگیری زبان انگلیسی
لیست مقالات