اپلیکیشن آموزشی
سامانه مدیریت یادگیری
اپلیکیشن مدرسه
نرم افزار و سامانه آموزشی

بهترین اپلیکیشن اندروید و ios برای مدارس کدامند؟

مدارس آنلاین

به سبب بسته شدن مدارس و آموزشگاه ها در تمامی شهرها به ویژه شهرهای بزرگ، والدین به دنبال شیوه های مختلف به منظور ادامه تحصیل دانش آموزان و پیشگیری از قطع شدن پروسه یادگیری آن‌ها می باشند.

مدارس مجازی و اپلیکیشن هوشمندسازی مدارس از جمله راه های موجود برای ایجاد ارتباط میان والدین، دانش آموزان و مدرسه می باشد. از جمله مواردی که برای اولیا حائز اهمیت می باشد، مطلع شدن از وضعیت تحصیلی دانش آموزان به صورت روزانه ، هفتگی و ماهانه است. تعداد زیادی از والدین مایل هستند تا با هزینه کم و مدت زمان کوتاه، اطلاعات کاملی از نمرات، کارهای آموزشی ، وضعیت انضباطی ، آزمونها ، تکالیف ، برنامه های مدرسه ، وضعیت مالی و موارد دیگر بدست آورند زیرا در حال حاضر اکثر اولیا شاغل می باشند و امکان مراجعه حضوری به مدرسه برای آنها مقدور نمی باشد.

به دلیل موارد عنوان شده، مطلوب ترین روش برای رسیدن به این اهداف، ایجاد و بکارگیری از اپلیکیشن مطلوب برای گوشی های اندروید و ios است. در این زمان اولیا و دانش آموزان با دانلود و نصب اپلیکیشن بر روی گوشی خود و یا ورود به سامانه از طریق لپ تاپ و توسط سایت می توانند در هر زمان و هر مکان و با استفاده از اینترنت به راحتی از وضعیت تحصیلی دانش آموز خود اطلاع یابند و بر عملکرد آنها نظارت کنند. همچنین اولیا می توانند در هر ساعت از روز با معلم یا مدیر مدرسه در ارتباط باشند. همچنین با استفاده از سامانه هوشمند مدارس مدیار، والدین می توانند نظرسنجی های مدرسه شرکت نمایند .

تمامی این موارد بدون نیاز به حضور فیزیکی اولیا در مدرسه و فقط از طریق اپلیکیشن مدرسه صورت می گیرد. از مزیت های دیگر بکارگیری از اپلیکیشن برای اولیا و دانش آموزان، امکان ملاحظه صورتحساب خرید از بوفه است. به همین دلیل نصب و استفاده از اپلیکیشن مدارس مدیار بسیار کاربردی و اقتصادی است.

بهترین اپلیکیشن اندروید

 

ویژگی های بااهمیت در طراحی بهترین اپلیکیشن اندروید و ios برای مدارس

  • در حالت کلی برای طراحی و تولید اپلیکیشن مدارس ، موارد زیادی حائز اهمیت می باشد: 
  • اولین و مهم ترین ویژگی، اطلاع رسانی و پیام رسانی آنلاین به دانش آموزان و والدین می باشد.
  • مجزا کردن قسمت های گوناگون اپلیکیشن برای دسترسی راحت کاربران به بخش های مختلف سامانه
  • تعریف پروفایل شخصی و اکانت جداگانه برای هر یک از افراد و امکان دسترسی های مختلف بر اساس سِمَت های گوناگون 
  • توجه به محیط کاربری اپلیکیشن و گرافیک آن که باید در حین سادگی، جذاب و زیبا باشد.
  • به سبب استفاده اشخاص مختلف از اپلیکیشن، طراحی آن باید به گونه ای باشد که کار کردن با اپلیکیشن برای افراد آسان و قابل درک باشد.
  • امکان نصب اپلیکیشن مدارس بر روی کلیه دستگاه ها و مدل های گوناگون اندروید و ios وجود داشته باشد.
  • افزودن امکانات تازه به اپلیکیشن و بروزرسانی مرتب آن یکی از خصوصیات مهم اپلیکیشن مطلوب می باشد.
  • امکان دسترسی افراد از طریق مرورگر به سامانه
  • قیمت اپلیکیشن از جمله موارد بااهمیت در انتخاب سامانه هوشمندسازی مدارس است. قیمت اپلیکیشن مدیار در مقایسه با مزایا و امکاناتی که داراست معقول می باشد.

ویژگی اپلیکیشن مدیار


مقالات مشابه

با تجهیزات هوشمندسازی مدارس آشنا شوید کاربرد نرم افزار های هوشمند در مدارس نرم افزار تولید و صدور کارنامه مدارس هوشمند نرم افزار ارتباط والدین و اولیاء با مدرسه چگونه می توان از طریق اپلیکیشن آزمون آنلاین در مدرسه برگزار کرد؟ بهترین نرم افزار هوشمند مدارس کدام است؟ آموزش رفع ایراد مشکلات باز کردن فیلم و صدا در گوشی های اندروید بهترین نرم افزار آزمون ساز مدارس کدام است چطور دوربین جلوی گوشی موبایل را در اسکای روم روشن کنیم؟ نحوه تغییر دوربین گوشی موبایل در اسکای روم؟ لینک دانلود ادوبی کانکت برای اندروید،ویندوز،ios اپلیکیشن هوشمند سازی مدارس مدیار معرفی پورتال مدرسه مدیار (نرم افزار مدیریت مدارس) راهنمای اپلیکیشن و سایت شاد لینک دانلود و ورود برنامه شاد اپلیکیشن و نرم افزار ارسال و بررسی تکالیف دانش آموزان مدرسه نرم افزار تکلیف ساز معرفی نرم افزاری رایگان برای دانش آموزان برنامه آزمون ساز آنلاین مدیار برای اندروید و ios نرم افزار آزمون آنلاین رایگان نرم افزار کارنامه ساز رایگان نرم افزار تکالیف درسی + تست رایگان نرم افزار حضور و غیاب با تست رایگان - اپلیکیشن ثبت تردد آنلاین مدارس از چه نرم افزاری استفاده می کنند رفع مشکل صدا در ادوبی کانکت اندروید نرم افزار مدارس غیرانتفاعی نرم افزار رایگان تدریس آنلاین دانلود رایگان نرم افزار صدور کارنامه ماهانه دانش آموزان دانلود نرم افزار ثبت نمرات دانش آموزان تفاوت گوشی سامسونگ سری ‏M‏ و ‏A نکاتی که باید بدانیم در بوفه مدرسه چه بفروشیم؟ چرا مدارس باید از یک سامانه آموزشی استفاده کنند معرفی 9 تا از بهترین نرم افزار های اتوماسیون اداری در ایران و جهان اتوماسیون اداری چیست بهترین نرم ‌افزار های بایگانی اسناد انواع روش های بایگانی سند در ادارات
لیست مقالات