اپلیکیشن آموزشی
سامانه مدیریت یادگیری
اپلیکیشن مدرسه
نرم افزار و سامانه آموزشی

نرم افزار ارتباط والدین و اولیاء با مدرسه

اپلیکیشن هوشمندسازی مدارس 

اپلیکیشن هوشمندسازی مدارس، یک نرم افزار است که به منظور آسان تر شدن مدیریت مدرسه ساخته شده است. استفاده از نرم افزار هوشمند، قدم بااهمیت در جهت هوشمند سازی مدارس و ایجاد ارتباط بیشتر و مستحکم تر میان کارکنان مدرسه و والدین دانش آموزان محسوب می شود. بکارگیری از اپلیکیشن هوشمندسازی مدارس بسیار مفید است و می تواند سبب بالارفتن کارایی فرایندهای آموزشی و تربیتی دانش آموزان تا حد قابل قبولی شود.

به علت افزایش استفاده از موبایل در میان دانش آموزان نسل جدید، هوشمندسازی مدارس یک کار ضروری و حتمی است که باید انجام شود. تعداد بسیاری از کارشناسان عقیده دارند که روش های مورد استفاده به منظور آموزش در گذشته و ارتباط میان مدرسه و خانه از بین رفته و باید از شیوه های نوین بکار برد. یکی از این شیوه ها بکارگیری از نرم افزار هوشمند مدارس است.

نرم افزار هوشمند مدیار از جمله نرم افزارهای قدرتمند برای هوشمندسازی مدارس است که راهنمای مناسبی برای دبیران، دانش آموزان و والدین می باشد و برای بررسی و ارزیابی وضعیت تحصیلی هر یک از دانش آموزان بکار برده می شود.

اپلیکیشن هوشمندسازی مدارس مدیار

مهمترین کاربرد نرم افزار ارتباط والدین با مدارس چیست؟

یکی از ارکان ارتباطی مدارس، اولیا دانش آموزان هستند. برای والدین بسیار مهم است تا به صورت روزانه و هفتگی از وضعیت تحصیلی دانش آموزان خود اطلاع یابند. اغلب اولیا تمایل دارند که با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان، گزارش جامعی از نمرات، فعالیت ها و وضعیت انضباطی فرزند خود را بدست آورند. لازم به ذکر است که بیش از ۷۰% از اولیا، شاغل هستند و نمی توانند به صورت حضوری به مدرسه مراجعه کنند. به همین دلیل اپلیکیشن هوشمندسازی مدارس بهترین شیوه برای ارسال گزارش از وضعیت تحصیلی دانش آموز از سمت مدرسه به اولیا می باشد و والدین تنها با نصب اپلیکیشن بر روی موبایل و اینترنت در هر زمان و مکان به راحتی می توانند به این اطلاعات دست یابند و با معلم و مسئولین مدرسه در ارتباط باشند.

امکانات سامانه مدیار

با استفاده از اپلیکیشن هوشمند مدارس، اولیا می توانند برنامه هفتگی درسی، نحوه برگزاری زمان آزمون ها، نمرات، وضعیت انضباطی، فعالیت های کلاسی، حضور و غیاب دانش آموز و موارد دیگر را با استفاده از اپلیکیشن مشاهده کنند. همچنین والدین می توانند در نظرسنجی هایی که مدرسه قرار می دهد شرکت کنند. تمامی این کارها، بدون مراجعه حضوری والدین به مدرسه و فقط از طریق اپلیکیشن مدارس انجام می شود.

از مزیت های دیگر و کاربردی اپلیکیشن مدارس مدیار برای اولیا دانش آموزان، امکان دیدن فاکتورها و صورتحساب است. لازم به ذکر است والدین می توانند حساب های خود را به شکل آنلاین و از طریق سامانه هوشمند مدارس واریز نمایند.

کاربرد نرم افزار مدارس


مقالات مشابه

با تجهیزات هوشمندسازی مدارس آشنا شوید مدرسه هوشمند چیست؟ هوشمندسازی مدارس در ایران مزایای مدرسه هوشمند کاربرد نرم افزار های هوشمند در مدارس نرم افزار تولید و صدور کارنامه مدارس هوشمند راه کار مناسب مدارس برای مصرف کمتر کاغذ در مدرسه با سامانه هوشمند مدارس چگونه می توان از طریق اپلیکیشن آزمون آنلاین در مدرسه برگزار کرد؟ بهترین نرم افزار هوشمند مدارس کدام است؟ مقایسه تاثیر دو روش آموزش مجازی و سنتی در یادگیری درس نقش آموزش مجازی و کلاس آنلاین مدارس در یادگیری بهترین نرم افزار آزمون ساز مدارس کدام است بهترین اپلیکیشن اندروید و ios برای مدارس کدامند؟ مقایسه کلاس های آنلاین ادوبی کانکت و بیگ بلو باتن مزایا و معایب کلاس آنلاین بیگ بلوباتن چیست؟ سیستم مدیریت آموزشی (LMS) - سامانه ال ام اس تعریف مدرسه هوشمند معرفی پورتال مدرسه مدیار (نرم افزار مدیریت مدارس) سامانه مدیریت یادگیری الکترونیک (LMS) بومی کشور - ال ام اس لینک دانلود و ورود برنامه شاد اپلیکیشن و نرم افزار ارسال و بررسی تکالیف دانش آموزان مدرسه نرم افزار تکلیف ساز معرفی نرم افزاری رایگان برای دانش آموزان برنامه آزمون ساز آنلاین مدیار برای اندروید و ios نرم افزار آزمون آنلاین رایگان نرم افزار کارنامه ساز رایگان نرم افزار تکالیف درسی + تست رایگان سامانه مدیریت یادگیری یا LMS رایگان نرم افزار حضور و غیاب با تست رایگان - اپلیکیشن ثبت تردد آنلاین تکالیف هوشمند چیست مدارس از چه نرم افزاری استفاده می کنند نرم افزار مدارس غیرانتفاعی نرم افزار رایگان تدریس آنلاین تفاوت گوشی سامسونگ سری ‏M‏ و ‏A نکاتی که باید بدانیم نقش مدرسه در تربیت دانش اموزان آشنایی با نرم افزار lms فارسی مدیار درامد بوفه مدرسه چند طرح دفتر حضور و غیاب دانش آموزان همراه عکس ال ام اس چیست معرفی 9 تا از بهترین نرم افزار های اتوماسیون اداری در ایران و جهان اتوماسیون اداری چیست اتوماسیون اداری در مقایسه با سیستم مدیریت فرآیند تجاری (BPMS) بهترین نرم ‌افزار های بایگانی اسناد انواع روش های بایگانی سند در ادارات
لیست مقالات