اپلیکیشن آموزشی
سامانه مدیریت یادگیری
اپلیکیشن مدرسه
نرم افزار و سامانه آموزشی

معرفی مدیار به عنوان سایت آزمون آنلاین بومی کشور

اخیرا استفاده از آزمون انلاین بسیار فراگیر شده است و سایت های مختلفی برای اجرای این آزمون ها وجود دارد. در این مقاله میخواهیم به معرفی مدیار به عنوان سایت آزمون آنلاین بومی کشور بپردازیم. مدیار سامانه ای است که علاوه بر قابلیت استفاده تحت وب میتوان اپلیکیشن آن را نصب کرده و از امکانات آن بهره مند شد. بخش آزمون انلاین سامانه ی مدیار با امکانات منحصر به فردی که دارد تبدیل به یکی از بهترین های این عرصه شده است. 

امروزه آزمون ساز ها در میان مدارس به یک ابزار کلیدی تبدیل شده است. استفاده از یک آزمون ساز معتبر و قوی میتواند برند مدرسه را نیز بالاتر ببرد. بنابراین در این مقاله علاوه بر معرفی مدیار به عنوان سایت آزمون آنلاین بومی کشور میخواهیم ویژگی های برتری که یک آزمون ساز قوی باید داشته باشد را برای شما بیان کنیم

مدیار

ویژگی‌های کلیدی سامانه آزمون آنلاین مدیار

یک ازمون انلاین خوب باید ویژگی هایی داشته باشد که باعث شود همه بتوانند به راحتی از ان استفاده کنند و در ادامه برخی امکانات سامانه ازمون انلاین مدیار را برای شما بیان خواهیم کرد . آزمون انلاین اگر کیفیت بالایی داشته باشد میتواند تاثیر بسزایی در پیشرفت                                                        

دارای برنامه ریزی

بارزترین ویژگی یک ازمون انلاین داشتن قابلیت برنامه ریزی میباشد تا معلمان بر طبق آن برنامه تدریس کنند و همینطور دانش آموزان برای آزمون آمادگی کسب کرده باشند 

دارای قابلیت ارزیابی

یک ازمون انلاین باید بر اساس رشته های تحصیلی مختلف تحت ارزیابی قرار بگیرد و اگر ازمون ها بین مدارس مختلف برگزار شود میتواند میتواند جامعه اماری بزرگی در اختیار شما قرار دهد. این قدرت ارزیابی میتواند دید درستی از وضعیت تحصیلی در اختیار دانش آموز قرار دهد و دانش آموز بتواند بر اساس رتبه ی خود برای آینده ی خود برنامه ریزی دقیق را داشته باشد.

استفاده از منابع معتبر

وجود منابع مختلف به دانش آموزان کمک میکند تا بتوانند سوالات متنوعی از منابع مختلف را در دسترس داشته باشند و سطح علمی خود را بالا ببرند. در سامانه مدیار با قرار دادن بانک سوالات این امکان برای کاربران فراهم شده است تا به راحتی بتوانند از این سوالات برای برگزاری آزمون های آنلاین خود استفاده کنند.

الویت بندی 

 در برگزاری آزمون های انلاین باید سوالات دارای رده بندی باشند تا سطح دشواری سوالات تعیین شود. این امکان برای مدرسه این موقعیت را فراهم میکند که از دانش اموزان با سطوح مختلف امتحان با درجات مختلف سختی برگزار کند و نتایج را مورد مقایسه قرار بدهد.

ازمون انلاین

برگزاری اتوماتیک آزمون

یک آزمون انلاین باید ویژگی های منحصر به فردی داشته باشد که بتواند از بروز هرگونه تقلب جلوگیری کند. سامانه مدیار برای جلوگیری از هرگونه تقلب تمهیداتی کرده است. برای مثال این امکان برای شما وجود دارد که سوالات را به طور تصادفی نمایش دهید و یا قابلیت برگشت به سوال قبلی را لغو کنید. همچنین برای آزمون های تشریحی سیستم باید طوری باشد تا دانش اموز بتواند پاسخ خود را از برگه در داخل بخش امتحانی آپلود کند تا معلم بتواند آن را ببیند. 

مجوزهای دسترسی

در یک سیستم منظم باید مجوز های دسترسی منحصر به فرد باشد. یعنی بتوان دسترسی های هر بخش( مسئول، مدیر، دانش آموز ) را به طور جداگانه تعریف کرد که سامانه ی مدیار این امکان را نیز برای شما مهیا کرده است. 

قابلیت اطلاع‌رسانی

انجام هرگونه فعالیت باید در اختیار کاربران قرار بگیرد و اطلاع رسانی های لازم انجام شود بنابراین سامانه باید قابلیت اطلاع رسانی بالایی برای ارسال پیام به انواع روش ها داشته باشد. سامانه مدیار علاوه براینکه در آزمون آنلاین نتایج را به شکل نوتیفیکیشن ارسال میکند( درصورت نصب بودن اپلیکیشن) میتواند از طریق اپلیکیشن پیام ارسال کند و یا حتی قابلیت ارسال پیامک را نیز دارد. اینگونه شما میتوانید به تمامی منابع خبری مربوط به دانش آموز دسترسی داشته باشید و از نتایج آزمون ها نیز با خبر باشید. 

قابلیت گزارش گیری

یکی دیگر از ویژگی های مهمی که یک سامانه برگزاری آزمون آنلاین باید به آن مجهز باشد ارائه ی گزارشات دقیق است که میتواند اطلاعات مهمی را در اختیار مدرسه قرار دهد. گزارشاتی که موفقیت یک برنامه را به همراه میزان پیشرفت دانش‌­آموزان بسنجند و به پیدا کردن خلاهای موجود در مراحل اول کمک کنند.

کاربرپسند

یکی از ویژگی های بارزی که یک سامانه باید داشته باشد راحتی کار با سامانه است. مدیار با داشتن راهنمای کامل نحوه ی فعالیت و تیم پشتیبانی و همچنین سهولت استفاده از سرویس یکی از بهترین نرم افزار آزمون انلاین به حساب می آید.


مقالات مشابه

چگونه می توان از طریق اپلیکیشن آزمون آنلاین در مدرسه برگزار کرد؟ بهترین نرم افزار آزمون ساز مدارس کدام است نحوه استفاده بانک سوالات مدارس در مدیار آموزش ساخت آزمون آنلاین در واتساپ زمان و تاریخ دقیق آزمون کنکور سراسری و آزاد تاریخ و زمان آزمون آنلاین فنی حرفه ای تاریخ آزمون آنلاین سنجش ثبت نام، قوانین و ورود آزمون آنلاین کانون زبان ایران آموزش ساخت آزمون آنلاین در گوگل برنامه آزمون ساز آنلاین مدیار برای اندروید و ios برترین مدارس شمال تهران از مدیار استفاده می کنند زمان و تاریخ آزمون آنلاین مبتکران بانک سوالات کنکور - رایگان نرم افزار آزمون آنلاین رایگان مدارس از چه نرم افزاری استفاده می کنند دانلود رایگان نرم افزار صدور کارنامه ماهانه دانش آموزان بهترین کتاب های آزمون هوش ششم آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 1402 و 1401 5 قابلیت مهم که سامانه آزمون آنلاین باید داشته باشد شرایط شرکت در کنکور آزمایشی فواید آزمون های آزمایشی بهترین مراکز برگزاری آزمون آزمایشی کنکور طراحی و ساخت اپلیکیشن مدارس و آموزشگاه ها فرق آزمون آنلاین و آزمون آفلاین در مدیار چیست مدیار بهترین آزمون ساز آنلاین رایگان حضور و غیاب آنلاین با اپلیکیشن موبایل و ویندوز مدیار آشنایی با نرم افزار lms فارسی مدیار ویژگی های نرم افزار آموزشی مدیار نمونه آزمون بیش فعالی کودکان بهترین آزمون های روانشناختی کودکان زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ دانلود سوالات آزمون تیزهوشان ششم 1402 - 1403 دانلود آزمون های سنجش 1402 تجربی، ریاضی، انسانی ایده برای بوفه مدرسه درامد بوفه مدرسه مزایای آزمون آنلاین آزمون آنلاین و مزایای استفاده از آزمون آنلاین
لیست مقالات