اپلیکیشن آموزشی
سامانه مدیریت یادگیری
اپلیکیشن مدرسه
نرم افزار و سامانه آموزشی

حضور و غیاب آنلاین با اپلیکیشن موبایل و ویندوز مدیار

یکی از قوی ترین سیستم های حضور و غیاب آنلاین با اپلیکیشن موبایل و ویندوز مدیار  میباشد که با ثبت نام در این سامانه و وارد کردن اسامی میتوانید وارد پنل خود شده و حضور و غیاب را مدیریت کنید.

مزیت های سیستم حضور و غیاب آنلاین مدیار برای سازمان ها

استفاده از سامانه ی حضور و غیاب آنلاین با اپلیکیشن موبایل و ویندوز مدیار میتواند تردد و همچنین جزئیات تردد کاربران را تحت کنترل گرفته از طریق اکسل گزارش کامل ارائه دهد. علاوه بر تنظیم زمان تردد میتواند در تعریف شیفت، تنظیم قوانین و معرفی پرسنل پرداخت و کارکرد پرسنل را از طریق گزارشات سیستم ارائه داد. گزارشی که از سیستم حضور غیاب دریافت میکنید به شما اطلاعات مفیدی درباره ی دانش آموزان و یا کاربران ارائه میدهد.

کنترل و مدیریت تردد کارکنان سازمان ها با توجه به اقتضائات مختلف

تنظیم شیفت های کاری مختلف

کنترل روندهای امنیتی سازمان های مختلف

ایجاد ارتباط با انواع سخت افزارهای کنترل تردد و اکسس کنترل

مدیار

مزایای استفاده از حضورغیاب انلاین

امکان گزارش گیری

تعیین سطح دسترسی بر اساس سمت

قابل ایجلد ارتباط با دستگاه های دارای کنترل تعد

پشتیبانی انلاین و تلفنی

قابلیت اصلاح تردد ها به صورت دستی

قابلیت تعریف تعریف انواع تقویم های میلادی، هجری و شمسی

حضور و غیاب آنلاین با اپلیکیشن موبایل و ویندوز مدیار

همانطور که گفته شد مدیار یکی از قوی ترین سامانه های حضور و غیاب میباشد که با داشتن قابلیت های متمایز باعث شده است تا تبدیل به یکی از بهترین های این عرصه شود. یکی از این قابلیت های منحصر به فرد داشتن قابلیت حضور و غیاب آنلاین با اپلیکیشن موبایل و ویندوز مدیار میباشد. یعنی شما علاوه بر اینکه میتوانید از مدیار تحت وب استفاده کنید، امکان نصب اپلیکیشن برنامه نیز برای شما مهیاست.

نرم افزار حضور و غیاب آنلاین با موبایل( اپلیکیشن مدیار)

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و گسترش روزافزون علم ارتباطات و با توجه به نقش بسیار موثر موبیال در زندگی هر فرد، قابلیت اجرای سامانه های آموزشی در روی گوشی موبایل به علت سهولت در استفاده بسیار طرفداران زیادی دارد. کاربران با نصب اپلیکیشن روی گوشی موبایل خود میتوانند به تمامی اطلاعات ورود و خروج دسترسی داشته باشند. همچنین نصب اپلیکیشن باعث دریافت نوتیفیکیشن درباره وضعیت تردد دانش آموزان و کاربران را اعلام میکند. 

حضور غیاب

سامانه حضور و غیاب آنلاین تحت وب مدیار

این قابلیت باعث دسترسی هرچه ساده تر و یکپارچه و سریع کاربران میشود. همانگونه سازمان های مختلف با بهره مندی از لیست کنترل تردد کارکنان می توانند از طریق دسترسی های گوناگون و از هر کجا به اطلاعات حضور غیابی پرسنل دست یابند.

بهترین سیستم حضور‌ غیاب هوشمند کاربر (مشابه مدیار)

کسرا

علم و صنعت

همکاران سیستم

سپیدار

اطلس

کاراوب

بعد پنجم

پیشگامان

غدیر

ماداکتو


مقالات مشابه

برنامه آزمون ساز آنلاین مدیار برای اندروید و ios برترین مدارس شمال تهران از مدیار استفاده می کنند مدارس از چه نرم افزاری استفاده می کنند دانلود رایگان نرم افزار صدور کارنامه ماهانه دانش آموزان فواید آزمون های آزمایشی طراحی و ساخت اپلیکیشن مدارس و آموزشگاه ها فرق آزمون آنلاین و آزمون آفلاین در مدیار چیست معرفی مدیار به عنوان سایت آزمون آنلاین بومی کشور مدیار بهترین آزمون ساز آنلاین رایگان آشنایی با نرم افزار lms فارسی مدیار ویژگی های نرم افزار آموزشی مدیار ایده برای بوفه مدرسه درامد بوفه مدرسه
لیست مقالات