اپلیکیشن آموزشی
سامانه مدیریت یادگیری
اپلیکیشن مدرسه
نرم افزار و سامانه آموزشی

فواید آزمون های آزمایشی

از آنجاییکه کنکور یکی از مهمترین موارد در زندگی هر کسی به حساب می آید و میتوان گفت اساسا برای پیشرفت تحصیلی و آینده شغلی قبولی در کنکور بسیار مهم است راهکارهایی برای کسب نتیجه ی بهتر در کنکور ارائه شده است. یکی از این راهکارها آزمون های آزمایشی میباشد. آزمون های آزمایشی میتواند کمک بسیار زیادی برای کسب نتیجه ی بهتر به شما کند بنابراین تصمیم گرفتیم در یک مقاله به طور واضح برای شما فوائد شرکت در آزمون های آزمایشی را تفسیر کنیم:

آزمون آنلاین

برنامه ریزی جامع و نظم بخشیدن به مطالعه داوطلب

اکثرا معلملن و اساتید بعد از اینکه تدریس یک بخش از درس را به اتمام میرسانند اقدام به برگزاری یک آزمون آزمایشی میکنند که این مسئله همیشه مزایای به همراه داشته است. از جمله ی این مزایا میتوان به آماده شدن دانش اموز نسبت به مبحث قبل کاملا آمادگی داشته باشد. آزمون های آزمایشی نیز همینگونه باعث آماده سازی مغز نسبت به آموزش میشوند.

ارزیابی میزان پیشرفت هر آزمون نسبت به آزمون گذشته

با هر بار برگزاری آزمون نتیجه با نتایج آزمون های قبلی مورد قیاس قرار گرفته و نقاط قوت و ضعف داوطلب مورد نظر قرار گرفته میشود. 

آماده سازی روحی و فیزیکی جهت تمرکز ۲ ساعته بر سوالات و حضور در جلسه آزمون

 آزمون انلاین مدیار

تمرین مهارت مدیریت جلسه آزمون و اختصاص زمان به هر سوال و نهایتا زمان به هر درس

انجام این کار شاید به روش قدیمی مهیا نباشد ولی با روش های جدید میتوان آزمون را به صورت آنلاین برگزار کرد. برخی از اپلیکیشن ها قابلیت برگزاری آزمون آنلاین را دارند. اپلیکیشن مدیار یکی از سامانه های آموزشی انلاین به حساب میرود که قابلیت های آزمونساز آنلاین را دارا بوده و میتواند آزمون های شما رو به صورت انلاین برگزار کند. در این سیستم شما به سیستم تایم ورودی برای جلسه میدهید و با پایان مدت جلسه نیز به پایان میرسد. و حتی قابلیت این را دارد که از یک سوال به سوال بعدی منتقل میشود. 

آموزش دریافت منظور اصل سوال به جای عجله در انتخاب گزینه

اصولا در آزمون کنکور نمره منفی در نظر گرفته میشود که بخش آزمون آنلاین سامانه مدیار قابلیت ایجاد نمره منفی نیز به شما خواهد داد. 

مطالعه و مرور هر بحث برای تسلط بر مباحث 

آشنایی با انواع سوالات قابل طرح از یک مبحث

سامانه ی مدیار تمامی نیاز های احتمالی برای برگزاری آزمون آنلاین در نظر گرفته است و شما علاوه بر امکان بارگزاری سوالات خود به صورت تستی و تشریحی، از بانک سوالاتی که مدیار در اختیار شما قرار میگیرد.

بالا بردن سطح اطلاعات درباره ی حضور در جلسه ی آزمون

 بالا بردن اعتماد به نفس برای رقابت با سایر داوطلبان

 آزمون آزمایشی استاندارد

یک آزمون استاندارد میزان یادگیری و همچنین نقاط ضعف و قوت دانش آموزان و دانشجویان را مشخص می کند و در نتیجه به آن ها کمک خواهد کرد تا برنامه ریزی های خود را اصولی تر انجام میدهد. مطالعاتی که داوطلبان انجام میدهند منظم تر و هدفمند تر میباشد.  

تمرین مدیریت زمان و یافتن ایردات در زمان بندی

یکی از مهمترین مزایایی که آزمون های آژمایی میتواند برای کاربر داشته باشد این است که داوطلب نسبت به تایمی که برای پاسخدهی به سوالات دارد میتواند زمان را مدیریت کند. همینطور آزمون آزمایشی میتواند باعث تقویت قدرت های تست زنی 

مدیار

مرور تمامی مطالب 

برگزاری آزمون آزمایشی میتواند برای داوطلب این امکان را فراهم کند که تمامی مباحث را برای چند بار مرور کند. 


مقالات مشابه

برنامه آزمون ساز آنلاین مدیار برای اندروید و ios برترین مدارس شمال تهران از مدیار استفاده می کنند مدارس از چه نرم افزاری استفاده می کنند دانلود رایگان نرم افزار صدور کارنامه ماهانه دانش آموزان کنکور آزمایشی چیست؟ شرایط شرکت در کنکور آزمایشی بهترین مدرسه های کنکور تهران یک نمونه آزمون مداد کاغذی اسامی بهترین موسسات کنکور تهران کدامند؟ طراحی و ساخت اپلیکیشن مدارس و آموزشگاه ها فرق آزمون آنلاین و آزمون آفلاین در مدیار چیست معرفی مدیار به عنوان سایت آزمون آنلاین بومی کشور مدیار بهترین آزمون ساز آنلاین رایگان حضور و غیاب آنلاین با اپلیکیشن موبایل و ویندوز مدیار آشنایی با نرم افزار lms فارسی مدیار ویژگی های نرم افزار آموزشی مدیار دانلود آزمون های سنجش 1402 تجربی، ریاضی، انسانی ایده برای بوفه مدرسه درامد بوفه مدرسه
لیست مقالات