اپلیکیشن آموزشی
سامانه مدیریت یادگیری
اپلیکیشن مدرسه
نرم افزار و سامانه آموزشی

مصرف اینترنت اسکای روم چگونه است؟

 

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و پیدایش ویروس کرونا، استفاده از کلاس آنلاین به منظور انجام جلسات کاری و تحصیلی بسیار رواج یافته است. یکی از پلتفرم ها به منظور برگزاری جلسات آنلاین، اسکای روم می باشد که محبوب و شناخته شده است.

کلاس آنلاین اسکای روم در مدیار

پرسش هایی که در این مقاله به آنها پاسخ می دهیم:

  • مزایا و امکانات کلاس آنلاین اسکای روم چیست؟
  • میزان مصرف اینترنت اسکای روم چقدر است؟
  • مصرف اینترنت اسکای روم به چه عواملی بستگی دارد؟
  • حجم مصرفی اینترنت اسکای روم چه میزان است؟

میزان مصرف اینترنت اسکای روم چقدر است؟

در حال حاضر بکارگیری از پلتفرم اسکای روم همانند سایر پلتفرم ها افزایش یافته است اما مقدار مصرف اینترنت در اسکای روم بسیار حائز اهمیت می باشد. در واقع میزان مصرف اینترنت در پلتفرم اسکای روم و در هنگام برگزاری کلاس آنلاین و جلسات مجازی و وبینارها به عوامل زیادی بستگی دارد. در صورتی که جلسه به صورت متنی باشد و اکثر افراد حاضر در جلسه از بخش چت آنلاین استفاده نمایند میزان مصرف اینترنت اسکای روم نسبت به زمانی که افراد جلسه را به صورت صوتی یا تصویری برگزار می کنند کمتر می باشد. همچنین بکارگیری از امکانات ویدئویی همچون پخش زنده ویدئویی، نمایش فیلم، اشتراک گذاری صفحه دسکتاپ و ... موجب بالا رفتن مصرف اینترنت می گردد. 

لازم به ذکر است مصرف اینترنت اسکای روم تا سال 1399 به صورت بین الملل و کامل محاسبه می شد ولی از سال 1400 به صورت داخلی و نیم بها می باشد و همین مورد موجب می گردد مصرف اینترنت در پلتفرم اسکای روم در مقایسه با سایر پلتفرم ها همچون ادوبی کانکت، بیگ بلو باتن و جیتسی یکسان باشد.

یکی از مزایای برگزاری کلاس آنلاین در اسکای روم این است که بر اساس سرعت اینترنت کاربر، کیفیت صدا و تصویر برای کاربران متفاوت می باشد و همین موضوع موجب کم شدن میزان مصرف اینترنت در کلاس آنلاین اسکای روم می گردد و حجم مصرفی اینترنت را کاهش می دهد.

مصرف اینترنت کلاس آنلاین اسکای روم

امکانات اسکای روم عبارتند از :

  • ارتباط صوتی و تصویری
  • قابلیت اشتراک‌گذاری دسکتاپ
  • پخش فایل‌های صوتی و تصویری برای کاربران
  • نمایش اسلاید و فایل پاورپوینت ، پی دی اف و تصاویر به صورت اسلاید 
  • وایت‌برد
  • امکان اشتراک‌گذاری فایل
  • عدم نیاز به نصب برنامه دیگر
  • محیط فارسی و سهولت استفاده
  • تنظیم هوشمند کیفیت
  • سرورهای داخل کشور

کلاس مجازی اسکای روم

به منظور استفاده از کلاس آنلاین اسکای روم همین الان در سامانه مدیار ثبت نام نمایید

ثبت نام اسکای روم مدیار

 

به منظور  مشاهده تعرفه کلاس های آنلاین بر روی لینک زیر کلیک نمایید. 

قیمت کلاس آنلاین

در صورتی که کلاس های آنلاین شما در تایم عصر (13 الی 8 صبح) برگزار می شود می توانید با تخفیف کلاس ها را خریداری نمایید. 

برای دریافت کد تخفیف اینجا کلیک کنید.


مقالات مشابه

آموزش رفع ایراد مشکلات باز کردن فیلم و صدا در گوشی های اندروید تاثیر هوشمند سازی کلاس درس در یادگیری دانش آموزان مقایسه تاثیر دو روش آموزش مجازی و سنتی در یادگیری درس نقش آموزش مجازی و کلاس آنلاین مدارس در یادگیری مقایسه کلاس های آنلاین ادوبی کانکت و بیگ بلو باتن مقایسه بیگ بلو باتن ، ادوبی کانکت ، اسکای روم و جیتسی مزایا و معایب کلاس آنلاین بیگ بلوباتن چیست؟ مزایا ومعایب کلاس آنلاین اسکای روم چیست؟ مزایا و معایب کلاس آنلاین جیتسی چیست؟ چگونه ادوبی کانکت را فارسی کنیم؟( فارسی ساز ادوبی کانکت) چطور دوربین جلوی گوشی موبایل را در اسکای روم روشن کنیم؟ نحوه تغییر دوربین گوشی موبایل در اسکای روم؟ چرا صدا و میکروفن در اسکای روم قطع و وصل می شود؟ لینک دانلود ادوبی کانکت برای اندروید،ویندوز،ios آموزش کامل اسکای روم آموزش کامل ادوبی کانکت آموزش کامل بیگ بلو باتن - نصب روی گوشی و ویندوز راهنمای سایت همگام آموزش و پرورش تخفیف 20 درصدی تعرفه اسکای روم با خرید از مدیار خرید سرور نرم افزار بیگ بلو باتن با 20% تخفیف اسکای روم رایگان در سرور های مدیار رفع مشکل صدا در ادوبی کانکت اندروید رفع مشکل اکوی صدا در ادوب کانکت نرم افزار رایگان تدریس آنلاین میزان مصرف اینترنت ادوبی کانکت چگونه است ؟ هزینه اسکای روم چقدر است - کد تخفیف 20% skyroom - تعرفه خطای 1001 در کلاس آنلاین بیگ بلو باتن ارور یا خطای 1002 در پلت فرم بیگ بلو باتن خطای 1003 و 1004 در نرم افزار بیگ بلو باتن رفع مشکل صدا در بیگ بلو باتن -قطع و وصل شدن صدا خطای 1005 و 1006 در بیگ بلو باتن کلاس آنلاین رایگان نرم افزار تدریس خصوصی آنلاین رایگان - اپلیکیشن اندروید و آیفون اسکای روم چیست خرید اشتراک اسکای روم خرید اسکای روم روزانه و ساعتی 2 نفره ، 3 ، 4 ، 5 تا 3000 نفره خرید اکانت اسکای روم بهترین مدرسان زیست کنکور بهترین مدرسه های کنکور تهران ویژگی های نرم افزار آموزشی مدیار
لیست مقالات