اپلیکیشن آموزشی
سامانه مدیریت یادگیری
اپلیکیشن مدرسه
نرم افزار و سامانه آموزشی

مزایا ومعایب کلاس آنلاین اسکای روم چیست؟

مزایای اسکای روم

مزایای اسکای روم

کلاس های آنلاین نیاز به هیچ مکان و زمان خاصی برای برگزاری ندارند.درهرمکان که باشید با اتصال به اینترنت میتوانید به راحتی به کلاس ها و جلسات مجازی متصل شوید.این مسئله نیاز به طی مسافت های طولانی را کاهش داده است.یکی از مهم ترین مزایای برقراری کلاس های انلاین تحقق عدالت آموزشی در راستای اعتلای اهداف آموزشی میباشد.شما در هر نقطه از کشور با هر سطحی از امکانات میتوانید با استفاده از اینترنت در کلاس های درس حضور پیدا کنید و از آموزش بهترین اساتید استفاده کنید.

در این کلاس ها همچنین امکان تعاملی حداکثری برای دانش آموزان و دبیران از راه دور وجود دارد.امکان اشتراک صدا و تصویر برای دانش آموزان و دبیر برقرار است.همچنین میتوانند افراد حاضر در جلسه باهم چت کرده و گفتوگو بکنند.امکان استفاده از تخته در چندین اسلاید برای افراد بر قرار است.این اسلاید ها همچنین قابل دانلود نیز میباشند.امکان به اشتراک گذاشتن صفحه نمایش برای کابران وجود دارد و همچنین کابران میتوانند فایل هایی را به اشتراک بگذارند.از جمله عکس،فیلم،PDF و ... (این فایل ها قابل نمایش و قابل دانلود میباشند.)از مهمترین نکات سطح بندی دسترسی افراد در اسکای روم میباشد.به این صورت که کابران عادی در کلاس باید برای دسترسی به امکانات صوتی و تصویری از ناظر جلسه کسب اجازه کنند و ناظر نیاز میتواند محدودیت هایی را لحاظ کرده و یا از بین ببرد.

 معایب اسکای روم

معایب اسکای روم

از جمله کمبودهایی در کلاس های اسکای روم احساس میشود،نداشتن قابلیت ضبط کلاس میباشد. همچنین در این کلاس امکان اشتراک دوربین برای حداکثر 3 کاربر برقرار میباشد.اما به هر ترتیب اسکای روم یکی از بهترین محیط های برقراری کلاس ها و جلسات آنلاین میباشد که امکانات متنوعی را در اختیار کاربران قرار میدهد و تمام لزومات جهت داشتن تدریسی بی نظیر را فراهم کرده است.

 کلاس آنلاین اسکای روم


مقالات مشابه

مزایای مدرسه هوشمند تاثیر هوشمند سازی کلاس درس در یادگیری دانش آموزان مقایسه تاثیر دو روش آموزش مجازی و سنتی در یادگیری درس نقش آموزش مجازی و کلاس آنلاین مدارس در یادگیری مقایسه کلاس های آنلاین ادوبی کانکت و بیگ بلو باتن مقایسه بیگ بلو باتن ، ادوبی کانکت ، اسکای روم و جیتسی مزایا و معایب کلاس آنلاین بیگ بلوباتن چیست؟ مزایا و معایب کلاس آنلاین جیتسی چیست؟ چطور دوربین جلوی گوشی موبایل را در اسکای روم روشن کنیم؟ نحوه تغییر دوربین گوشی موبایل در اسکای روم؟ چرا صدا و میکروفن در اسکای روم قطع و وصل می شود؟ مقایسه مدارس هوشمند و عادی آموزش کامل اسکای روم تخفیف 20 درصدی تعرفه اسکای روم با خرید از مدیار خرید سرور نرم افزار بیگ بلو باتن با 20% تخفیف اسکای روم رایگان در سرور های مدیار نرم افزار رایگان تدریس آنلاین مصرف اینترنت اسکای روم چگونه است؟ هزینه اسکای روم چقدر است - کد تخفیف 20% skyroom - تعرفه خطای 1001 در کلاس آنلاین بیگ بلو باتن ارور یا خطای 1002 در پلت فرم بیگ بلو باتن خطای 1003 و 1004 در نرم افزار بیگ بلو باتن رفع مشکل صدا در بیگ بلو باتن -قطع و وصل شدن صدا خطای 1005 و 1006 در بیگ بلو باتن کلاس آنلاین رایگان نرم افزار تدریس خصوصی آنلاین رایگان - اپلیکیشن اندروید و آیفون اسکای روم چیست خرید اشتراک اسکای روم خرید اسکای روم روزانه و ساعتی 2 نفره ، 3 ، 4 ، 5 تا 3000 نفره خرید اکانت اسکای روم بهترین مدرسان زیست کنکور بهترین مدرسه های کنکور تهران ویژگی های نرم افزار آموزشی مدیار
لیست مقالات