اپلیکیشن آموزشی
سامانه مدیریت یادگیری
اپلیکیشن مدرسه
نرم افزار و سامانه آموزشی

خطای 1005 و 1006 در بیگ بلو باتن

 

خطای 1005 در کلاس آنلاین بیگ بلو باتن

این ارور زمانی اتفاق می افتد که کاربر در کلاس در حال صحبت می باشد و به طور اتفاقی و یک دفعه قطع می شود. در بیگ بلو باتن ، دلیل این خطا به شکل unknown یا ناشناخته بیان شده و دلیلی برای آن نوشته نشده است. البته کاربران با این خطا به ندرت روبرو می شوند.

این خطا اکثرا در زمانیکه کاربر حالت استفاده از میکروفون را انتخاب می کند، و بیگ بلو باتن در حالت انتظار تایید اجازه دسترسی به میکروفون، (در پیغامی که توسط مرورگر به کاربر نمایش داده میشود) می ماند، و یا کاربر مجوز دسترسی به میکروفون را داده ولی بعلت کندی اتصال اینترنت امکان برقراری اتصال به سرور کلاس مجازی بیگ بلو باتن فراهم نباشد.

خطای 1005 بیگ بلو باتن

دلایل احتمال وقوع خطای 1005:

نامشخص طبق مستندات بیگ بلو باتن

راه حل های رفع خطای 1005:

  • ابتدا وضعیت اتصال اینترنت را بررسی نمایید.
  • تغییر اینترنت خود و استفاده از اینترنت دیگر، برای نمونه وصل شدن به وایفای به جای اینترنت خط یا برعکس
  • بروزرسانی مرورگر اینترنتی و دانلود آخرین نسخه
  • اتصال به کلاس از طریق مرورگرهای اینترنتی جدید مانند گوگل کروم و یا فایرفاکس
  • اطمینان از خاموش بودن وی پی ان و فیلترشکن
  • وارد شدن به کلاس آنلاین از طریق کامپیوتر یا تلفن همراه دیگر
  • اگر از آنتی ویروس بر روی کامپیوتر استفاده می نمایید، مطمئن شوید که آنتی ویروس غیر فعال باشد.

اجاره سرور بیگ بلو باتن با تخفیف در قیمت

این روزها آموزش مجازی خصوصا در دوران کرونا بسیار پر کاربرد شده و از آن استفاده می شود. این موضوع نشان دهنده این است که کاربران در فضای مجازی مانند آموزشگاه ها، مدارس، موسسات، دانشگاه ها و سایر شرکت ها که برای آموزش از محیط آنلاین استفاده می کنند، به دنبال یک برنامه مجازی به منظور تشکیل کلاس و برقراری ارتباط با کارآموزان، کارورزان یا دانش آموزان و دانشجویان می گردند. شما می توانید کلاس های Big Blue Button را که یک ابزار مناسب آموزش مجازی می باشد با تخفیف تهیه نمایید. برای خرید کلاس های آنلاین خود بر روی دکمه زیر کلیک نمایید و در سایت ثبت نام کنید.

خرید بیگ بلو باتن

در صورتی که کلاس های شما در تایم عصر یعنی از ساعت 13 الی 8 صبح برگزار می شود می توانید کلاس آنلاین خود را با  تخفیف تهیه نمایید. 

به منظور دریافت کد تخفیف اینجا کلیک کنید.

خطای 1006 در کلاس مجازی بیگ بلو باتن

خطای 1006 از جمله خطاهای متداول در کلاس آنلاین بیگ بلو باتن است ولی برطرف کردن این خطا ساده و راحت می باشد و نیازی به اطلاعات فنی نیست.

خطای 1006 بیگ بلو باتن

دلایل رخ دادن خطای 1006

  1. اغلب اوقات کاربران دسترسی دوربین و میکروفون را به مرورگرهای کروم یا فایرفاکس نمی دهند و این موضوع موجب می گردد تا در زمان باز کردن میکروفن یا دوربین در کلاس آنلاین با ارور 1006 روبرو شوند.
  2. برای ورود به کلاس آنلاین بیگ بلو باتن مناسب تر است تا از مرورگرهای کروم و فایرفاکس استفاده نمایید . همچنین لازم می باشد مرورگر شما بروزرسانی شده باشد و آخرین ورژن باشد. ورود به کلاس آنلاین از طریق سایر مرورگرها امکان بروز خطا را زیاد می کند.
  3. در دستگاه های مک یا آیفون حتی با مرورگر آپدیت شده سافاری، اغلب وقت ها خطای 1006 ظاهر می شود. در این دستگاه ها بهتر است از مرورگرهای کروم یا فایرفاکس که آپدیت شده می باشند استفاده کنید.
  4. بعضی اوقات کاربران در زمان وارد شدن به کلاس آنلاین، موبایل خود را در شارژ قرار می دهند و این مورد موجب می گردد خطای 1006 ظاهر شود. در صورتی که می خواهید وارد کلاس آنلاین شوید از قبل از شروع کلاس ، دستگاه خود را به شارژ بزنید و از پر بودن باتری گوشی خود اطمینان حاصل نمایید.
  5. در نهایت می توان گفت که خطای 1006 در بیگ بلو باتن در اغلب موارد در سیستم عامل های IOS و Mac رخ می دهد که از مرورگر سافاری استفاده می نمایند. همچنین در سیستم هایی که از نسخه مرورگر قدیمی فایرفاکس استفاده می کنند این خطا دیده شده است که در این زمان باید مرورگر خود را بروزرسانی کنید.
  6. در صورتی که مرورگر خود را بروزرسانی کردید ولی همچنان خطای 1006 یا 1004 در بیگ بلو باتن رخ داد، باید وسیله موبایل خود مجددا خاموش و روشن کنید و یا اینترنت خود را روشن خاموش کنید.

دلایل رخ دادن خطای 1006:

به وجود آمدن خطا در نسخه 33 بتای مرورگر فایرفاکس، دستگاه های آیفون و یا سیستم عامل مک زیاد می باشد.

راه حل های رفع خطای 1006:

  • بروزرسانی مرورگر اینترنتی و آپدیت آن
  • در صورتی که با بروز رسانی مرورگر، خطای 1006 یا 1004 بیگ بلو باتن رفع نشد، باید دستگاه موبایل خود را راه اندازی مجدد نمایید و یا اینترنت خود را روشن خاموش نمایید.
  • اغلب خطای 1006 در گوشی های آیفون اتفاق می افتد. هنگامی که گزینه میکروفون را انتخاب می کنید و تست اکو صدا ناموفق شود این ارور ظاهر می گردد. باید بعد از هر دفعه تلاش ناموفق ، صفحه کلاس مجازی را رفرش نمایید و دوباره تلاش نمایید.
  • تغییر اینترنت و استفاده از اینترنت دیگر . برای مثال تعویض وای فای به اینترنت خط و یا برعکس
  • وارد شدن به کلاس آنلاین با دستگاه دیگر و یا موبایل های دیگر
  • مطمئن باشید که وی پی ان و فیلتر شدن خاموش باشد.

مقالات مشابه

تاثیر هوشمند سازی کلاس درس در یادگیری دانش آموزان مقایسه تاثیر دو روش آموزش مجازی و سنتی در یادگیری درس نقش آموزش مجازی و کلاس آنلاین مدارس در یادگیری مقایسه کلاس های آنلاین ادوبی کانکت و بیگ بلو باتن مقایسه بیگ بلو باتن ، ادوبی کانکت ، اسکای روم و جیتسی مزایا و معایب کلاس آنلاین بیگ بلوباتن چیست؟ مزایا ومعایب کلاس آنلاین اسکای روم چیست؟ مزایا و معایب کلاس آنلاین جیتسی چیست؟ آموزش کامل اسکای روم آموزش کامل بیگ بلو باتن - نصب روی گوشی و ویندوز خرید سرور نرم افزار بیگ بلو باتن با 20% تخفیف تعرفه بیگ بلو باتن big blue button بیگ بلو باتن رایگان در سرور های مدیار دمو بیگ بلو باتن بیگ بلو باتن ارزان نرم افزار رایگان تدریس آنلاین خرید سرور و اشتراک بیگ بلو باتن نصب برنامه بیگ بلو باتن - دمو رایگان مصرف اینترنت اسکای روم چگونه است؟ پلتفرم بیگ بلو باتن چیست اجاره سرور بیگ بلو باتن با تخفیف در قیمت خطا های رایج بیگ بلو باتن نحوه پخش فیلم در بیگ بلو باتن با لینک مستقیم خارجی خطای 1001 در کلاس آنلاین بیگ بلو باتن ارور یا خطای 1002 در پلت فرم بیگ بلو باتن خطای 1003 و 1004 در نرم افزار بیگ بلو باتن رفع مشکل صدا در بیگ بلو باتن -قطع و وصل شدن صدا خطای 1007 و 1008 در بیگ بلو باتن خطای 1009 و 1010 و 1020 در بیگ بلو باتن کلاس آنلاین رایگان نرم افزار تدریس خصوصی آنلاین رایگان - اپلیکیشن اندروید و آیفون بهترین مدرسان زیست کنکور بهترین مدرسه های کنکور تهران ویژگی های نرم افزار آموزشی مدیار
لیست مقالات