اپلیکیشن آموزشی
سامانه مدیریت یادگیری
اپلیکیشن مدرسه
نرم افزار و سامانه آموزشی

خطای 1009 و 1010 و 1020 در بیگ بلو باتن

 

بیگ بلو باتن یک سامانه open source به منظور برگزاری کلاس مجازی می باشد. بیگ بلو باتن امکانات زیادی در قسمت کلاس های مجازی دارد و هیچ کمبودی در آن حس نمی شود. برخی اوقات ممکن است کاربران در هنگام ورود به کلاس آنلاین و یا متصل کردن صدا و تصویر خود با خطاهایی مواجه شوند. یکی از این خطاها ، خطای 1009 می باشد. 

خطای 1009 در کلاس آنلاین بیگ بلو باتن

این ارور به عنوان “Could not fetch STUN/TURN server information” و یا ”امکان دریافت اطلاعات سرور STUN/TURN وجود ندارد” نمایش داده میشود. این ارور نشان دهنده یک خطای درونی در bigbluebutton می باشد و یا عدم همخوانی و پشتیبانی همزمان نسخه کاربر و سرور می باشد.

ارور بیگ بلو باتن

دلایل اتفاق افتادن خطای 1009:

  • تنظیمات نادرست در  سرور بیگ بلو باتن
  • عدم بروزرسانی شدن سرور بیگ بلو باتن
  • وجود خطا در سیستم کاربر

روش های برطرف کردن خطای 1009:

  • بررسی کردن تنظیمات کلاس آنلاین بیگ بلو باتن و اطمینان از بروز بودن سرور بیگ بلو باتن
  • بروزرسانی کردن مرورگر اینترنتی و نصب آخرین ورژن آن بر روی سیستم
  • ورود به کلاس آنلاین با سایر مرورگرهای اینترنتی بروز از جمله گوگل کروم و یا فایرفاکس

دمو بیگ بلو باتن

به منظور آشنایی بیشتر با کلاس آنلاین بیگ بلو باتن می توانید از لینک ثبت نام زیر استفاده نمایید و بعد از ثبت نام ،کلاستان را در بیگ بلو باتن به صورت رایگان تست نمایید. (دموی تستی بیگ بلو باتن)

خطای 1010 در کلاس مجازی بیگ بلو باتن

این ارور با عنوان “error ICE negotiation timeout” و یا ” تایم اوت در اتصال اولیه(خطای ۱۰۱۰)” نمایش داده می شود. علت رخ دادنه این خطا این است که پس از اتصال ، سرور و کاربر سعی می نمایند تا با یکدیگر ارتباط برقرار نمایند. در صورتی که سرعت اینترنت پایین باشد و یا اختلالی وجود داشته باشد ، ارتباط برقرار نمی شود و ارور ۱۰۱۰ بیگ بلو باتن نمایش داده می شود. 

دلایل احتمال رخ دادن خطای 1010:

  • خطای شبکه
  • پایین بودن سرعت اینترنت و ایجاد قطعی بین کاربر و سرور

روش های برطرف کردن خطای 1010:

  • بررسی اتصال اینترنت
  • ورود به کلاس آنلاین از خط اینترنت دیگر، برای مثال اتصال به وایفای و یا خط اینترنت سایر سیم کارت ها
  • بروزرسانی کردن مرورگر اینترنتی
  • استفاده از مرورگرهای اینترنتی بروز مانند گوگل کروم و یا فایرفاکس

 چگونه برای برگزاری کلاس های آنلاین تخفیف بگیریم؟

در صورتی که کلاس های شما در تایم عصر برگزار می گردد یعنی از ساعت 13 تا ساعت 7 صبح، می توانید از تخفیف سامانه مدیار بهره مند شوید. برای مشاهده تعرفه بیگ بلو باتن بر روی گزینه قیمت کلیک نمایید. همچنین به منظور خرید سرویس بیگ بلو باتن با تخفیف باید در سایت madyar.org ثبت نام نمایید و سپس از قسمت خرید سرویس ها، سرویس موردنظر خود را خریداری نمایید. در صورتی که می خواهید کلاس آنلاین خود را با تخفیف خریداری کنید ، به منظور دریافت کد تخفیف اینجا کلیک کنید.

قیمت بیگ بلو باتن

خطای 1020 در کلاس مجازی بیگ بلو باتن

این ارور با عنوان “eror Media could not reach the server” یا ” امکان دریافت مدیا از سرور وجود ندارد(خطای ۱۰۲۰)” می باشد. این خطا معمولا در هنگام اشتراک گذاشتن صدا و تصویر به وجود می آید و در زمانی رخ می دهد که امکان برقراری ارتباط به مدیا در سرور برقرار نباشد.

خطای بیگ بلو باتن

دلایل احتمال وقوع خطای 1020:

  • خطای شبکه
  • کند بودن شبکه

روش های برطرف کردن خطای 1020:

  1. بررسی اتصال اینترنت
  2. اتصال از خط اینترنت دیگر، برای نمونه اتصال به وایفای و یا خط اینترنت سیم کارت دیگر
  3. مطمئن شوید وی پی ان و فیلترشکن شما غیرفعال باشد
  4. استفاده از کامپیوتر و یا موبایل دیگر به منظورتست
  5. بروزرسانی مرورگر اینترنتی
  6. بکارگیری از مرورگرهای اینترنتی بروز نظیر گوگل کروم و یا فایرفاکس
  7. در صورتیکه از آنتی ویروس بر روی کامپیوتر استفاده می کنید، اطمینان حاصل کنید که آنتی ویروس مانع اتصال نشود، جهت بررسی می توانید آنتی ویروس را بطور موقت غیرفعال نمایید.

قیمت بیگ بلو باتن

به منظور دیدن تعرفه بیگ بلو باتن روی لینک زیر کلیک نمایید.

قسمت بیگ بلو باتن


مقالات مشابه

مقایسه کلاس های آنلاین ادوبی کانکت و بیگ بلو باتن مقایسه بیگ بلو باتن ، ادوبی کانکت ، اسکای روم و جیتسی مزایا و معایب کلاس آنلاین بیگ بلوباتن چیست؟ مزایا و معایب کلاس آنلاین جیتسی چیست؟ آموزش کامل بیگ بلو باتن - نصب روی گوشی و ویندوز تعرفه بیگ بلو باتن big blue button بیگ بلو باتن رایگان در سرور های مدیار دمو بیگ بلو باتن بیگ بلو باتن ارزان خرید سرور و اشتراک بیگ بلو باتن نصب برنامه بیگ بلو باتن - دمو رایگان پلتفرم بیگ بلو باتن چیست اجاره سرور بیگ بلو باتن با تخفیف در قیمت خطا های رایج بیگ بلو باتن نحوه پخش فیلم در بیگ بلو باتن با لینک مستقیم خارجی خطای 1001 در کلاس آنلاین بیگ بلو باتن ارور یا خطای 1002 در پلت فرم بیگ بلو باتن خطای 1003 و 1004 در نرم افزار بیگ بلو باتن رفع مشکل صدا در بیگ بلو باتن -قطع و وصل شدن صدا خطای 1005 و 1006 در بیگ بلو باتن خطای 1007 و 1008 در بیگ بلو باتن کلاس آنلاین رایگان ویژگی های نرم افزار آموزشی مدیار
لیست مقالات