اپلیکیشن آموزشی
سامانه مدیریت یادگیری
اپلیکیشن مدرسه
نرم افزار و سامانه آموزشی

خرید اشتراک اسکای روم

شما می توانید اسکای روم را با تخفیف ویژه از سایت مدیار دریافت کنید. تخفیف 30% اسکای روم که در هیچ کجا غیر از مدیار از آن خبری نیست. حتی تمدید ها را هم با همان تخفیف اسکای روم انجام دهید. برای اینکار می بایست اسکای روم را از سایت مَدیار خرید کنید.

آموزش کامل اسکای روم

شرکت مَدیار از ساعت 1 ظهر تا ساعت 8 صبح کلاس های اسکای روم را با تخفیف 30% ارائه می دهد. در واقع شما همان اسکای روم را خرید می کنید و حتی کلاس ها در سرورهای اسکای روم برگزار می شوند، منتها از سایت مدیار آن را خرید می کنید.

ثبت نام در مدیار

برای دریافت کد تخفیف اینجا کلیک کنید

معرفی بیشتر اسکای روم

آموزش آنلاین (Online Education) روش جدید آموزش مجازی می باشد که توسط تازه ترین ابزارهای ارتباطی و از طریق اینترنت، مطالب آموزشی را به کاربران انتقال داده و در اختیار آنان قرار می دهد. در آموزش آنلاین، تدریس کننده و کاربران به وسیله اینترنت و به طور همزمان (Synchronous) باهم در ارتباط هستند و مراحل تعلیم و یادگیری صورت می گیرد.

نمونه اسکای روم

در حال حاضر با گسترش تکنولوژی و بالارفتن نیاز افراد به ارتباطات آنلاین ، پلتفرم های آنلاین بسیاری ایجاد شده است. از جمله پلتفرم های ایرانی، اسکای روم نام دارد. نرم افزار اسکای روم در تشکیل وبینار، آموزش آنلاین و جلسات مجازی بکار برده می شود.

کلاس آنلاین اسکای روم در سامانه مدیار

 

خرید اشتراک اسکای روم

برای خرید اشتراک اسکای روم با تخفیف ، سرویس را چند ماهه انتخاب کنید تا تخفیف بگیرید. اشتراک اسکای روم در مدیار  از 5 نفره شروع می شود که این قابلیت در سایت اسکای روم وجود ندارد و شما باید حد اقل 30 نفره بخرید که قیمت آن چند برابر است.

تعرفه بیگ بلو باتن

در صورتی که کلاس های آنلاین شما در تایم عصر (13 الی 8 صبح) می باشد می توانید آنها را با تخفیف و قیمت ارزان تر خریداری کنید.

برای دریافت کد تخفیف اینجا کلیک کنید.


مقالات مشابه

مقایسه بیگ بلو باتن ، ادوبی کانکت ، اسکای روم و جیتسی مزایا ومعایب کلاس آنلاین اسکای روم چیست؟ مزایا و معایب کلاس آنلاین جیتسی چیست؟ چطور دوربین جلوی گوشی موبایل را در اسکای روم روشن کنیم؟ نحوه تغییر دوربین گوشی موبایل در اسکای روم؟ چرا صدا و میکروفن در اسکای روم قطع و وصل می شود؟ آموزش کامل اسکای روم تخفیف 20 درصدی تعرفه اسکای روم با خرید از مدیار اسکای روم رایگان در سرور های مدیار مصرف اینترنت اسکای روم چگونه است؟ هزینه اسکای روم چقدر است - کد تخفیف 20% skyroom - تعرفه اسکای روم چیست خرید اسکای روم روزانه و ساعتی 2 نفره ، 3 ، 4 ، 5 تا 3000 نفره خرید اکانت اسکای روم ویژگی های نرم افزار آموزشی مدیار
لیست مقالات