نرم افزار تصحیح پاسخنامه آزمون های چند گزینه ای

در این مقاله به سوالات زیر پاسخ داده می شود :

نرم افزار اتوماسیون برگزاری آزمون های تستی مدیار ، یک برنامه منسجم و کار آمد به منظور انجام آزمون های چهارگزینه ای دانشگاه ها ، مدارس و مراکز آموزشی خصوصی و دولتی است. بخش آفلاین از جمله بخش های مهم سامانه مدیار می باشد که در آن مدارس می توانند آزمون هایی شبیه آزمون کنکور را برگزار نمایند.

با استفاده از برنامه هوشمند مدیار می توان بدون صرف وقت و هزینه بالا ، برای شرکت کنندگان پاسخنامه های تستی همانند پاسخنامه های کنکور چاپ نمایید و پس از اتمام آزمون باید به وسیله دستگاه اسکنر ، پاسخنامه ها را اسکن نمود . سپس سیستم بر اساس کلید سوالات که از قبل وارد شده است و مطابقت پاسخ ها با آن ، پاسخنامه دانش آموز را تصحیح می کند و در صورتی که آزمون را بارم بندی کرده باشید ، سیستم نمره آنها را محاسبه می کند.

به منظور مشاهده تعرفه سامانه بر روی تصویر زیر کلیک کنید

نحوه برگزاری آزمون آفلاین سامانه مدیار

 به منظور برگزاری آزمون آفلاین ابتدا در این بخش بر روی گزینه افزودن کلیک کرده و سپس فیلد های نام آزمون ، تاریخ و ساعت شروع و پایان آزمون ، مدت زمان برگزاری آزمون و نام معلم را تکمیل نمایید.

آزمون آفلاین

سپس در قسمت سوالات ، تعداد سولات را مشخص کرده و کلید سوالات را وارد نمایید.

سوالات آزمون آفلاین

پس از آن مدرسه باید نمونه پاسخنامه را دانلود و به تعداد دانش آموزان پرینت نماید. 

تصویری از پاسخنامه آزمون آفلاین

 

پاسخنامه آزمون آفلاین

سپس دانش آموزان به سوالات پاسخ می دهند و بعد از تمام شدن ساعت آزمون ، مدرسه باید پاسخنامه ها را اسکن نماید و در بخش آزمون آفلاین آپلود کند. سپس سیستم بر اساس کلید سوالات و پردازشگر عکسی که در مدیار قرار گرفته است برگه ها را تصحیح می نماید و تعداد پاسخ های صحیح و غلط را برای هریک از دانش آموزان مشخص می نماید. در انتها سامانه نتیجه آزمون را به همراه نمره و تراز و رتبه دانش آموز مشخص می نماید.

پاسخنامه آزمون آفلاین

تعدادی از امکانات بخش آفلاین سامانه مدیار 

به منظور تست رایگان برنامه و مشاهده امکانات آن با ما تماس بگیرید