اپلیکیشن آموزشی
سامانه مدیریت یادگیری
اپلیکیشن مدرسه
نرم افزار و سامانه آموزشی

نحوه تغییر دی ان اس در سایت nic.ir

 

با توجه به گسترش تکنولوژی و اینترنتی شدن کسب و کارها، مدارس لزوم داشتن سایت را بیش از پیش درک کردند. مدارس با استفاده از سایت می توانند به خوبی اهداف و امکانات مدرسه و کادر آموزشی را به مخاطبین و داوطلبین معرفی نمایند و از این طریق موجب جذب بیشتر دانش آموزان و افزایش ثبت نام مدرسه شوند که همین موضوع منجر به بهبود وضعیت مالی مدرسه و کسب سود می شود.

نحوه خرید سایت 

  • ابتدا وارد سایت nic.ir شوید.
  • سپس در سایت اطلاعات خود را وارد نمایید تا شناسه کاربری دریافت نمایید.
  • پس از آن در قسمت دامنه ها بر روی گزینه ثبت دامنه کلیک نمایید.
  • در آنجا نام دامنه مورد نظر را وارد نمایید و در صورتی که قبلا همان دامنه را شخص دیگری خریداری نکرده باشد می توانید برای خود ثبت کنید. درغیر اینصورت باید نام دامنه دیگری را وارد کنید.
  • در صورت تایید دامنه، هزینه را پرداخت نمایید و منتظر ایمیل تایید باشید.

نحوه خرید سایت

نحوه تغییر دی ان اس (DNS) در سایت nic.ir

به منظور تنظیم نمودن دامنه بر روی هاست موردنظر، ابتدا باید وارد مدیریت دامنه شوید و دی ان اس ها را تغییر دهید. برای این کار در سایت nic.ir بر روی گزینه "دامنه ها" کلیک کنید و گزینه "دامنه های من" را انتخاب کنید. در این قسمت دامنه هایی که خریداری نموده اید را مشاهده می کنید . بر روی دامنه موردنظر کلیک نمایید و سپس گزینه "تغییر DNS" یا "ویرایش کارگزار نام" را بزنید.

تغییر دی ان اس مدیار

سپس دی ان اس های زیر را که متعلق به مدیار است را در بخش نام کارگزار جایگزین موارد قبلی نمایید. قسمت آی پی کارگزار را خالی بذارید. دی ان اس های مدیار عبارتند از:

ns1.madyar.org
ns2.madyar.org

 


مقالات مشابه

راهنمای سایت همگام آموزش و پرورش راهنمای اپلیکیشن و سایت شاد
لیست مقالات