حذف غول کنکور و شکستن شاخ آن دستاورد مهمی خواهد بود

نوشته شده توسط اکبری * سارا در 1397/08/29 15:29

دستیار ویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی عنوان کرد : از بین بردن غول کنکور و شکستن شاخ آن یکی از برنامه‌های بااهمیت است که در صورتی که اتفاق افتد دستاورد برجسته ای می باشد که به اسم دولت دوازدهم ثبت می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، شهیندخت ملاوردی در نشست هم‌اندیشی نمایندگان حقوق شهروندی استان‌ها و حوزه ستادی آموزش و پرورش اعلام کرد: یکی از اقدامات دولت در بخش آموزش و پرورش توجه به کسب مهارت‌ دانش‌آموزان و توانمندسازی به منظور وارد شدن به بازار کار می باشد. ولی در حال حاضر مدارس و دانشگاه‌ها کارآفرین پرور نیستند.

وی در ادامه تصریح کرد: توجه به افزایش توانمندسازی دانش آموزان به سبب آسیبهای اجتماعی که در جامعه وجود دارد یکی دیگر از برنامه‌های آموزش و پرورش می باشد و باید کوشش کنیم توان و صبر دانش‌آموزان را بالا بریم .

دستیار ویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی با اشاره به ایجاد عدالت آموزشی از روش حذف مشق شب و کتابهای کمک آموزشی بیان کرد : حذف غول کنکور و شکستن شاخ آن یکی از برنامه‌های بااهمیت می باشدو در صورتی که این مورد اتفاق بیفتد دستاورد شاخصی است که به اسم دولت دوازدهم و وزارت آقای بطحایی ثبت خواهد شد.

ملاوردی در ادامه افزود : طرح ایجاد نشاط در مدارس یا کاهش وزن کیف دانش آموزان نیز از سیاستهایی می باشد که به منظور انجام شدن نیاز به همراهی خانواده‌ها می باشد.

وی تأکید کرد: نظام آموزش و پرورش سه دهه دانش‌آموزان را در اختیار دارد و در این زمان می تواند آنها را به گونه ای پرورش دهد که علاوه بر به دست آوردن توانایی موردنیاز به منظور برطرف کردن مسائل و مشکلات شخصی بتوانند در حل و فصل مشکلات جامعه نیز تاثیرگذار باشند.


دیدگاه ها

سلام بله منم بااین که کنکور برداشته بشه موافق ترم
1399/05/11 13:19
نه خوب نیست
1398/06/28 01:42
عالیه
1397/08/29 22:30
آخرین اخبار