توضیحات وزیر آموزش و پرورش درباره "تعطیلات زمستانی" مدارس

نوشته شده توسط اکبری * سارا در 1397/07/28 15:45

وزیر آموزش و پرورش در ارتباط با "تعطیلات زمستانی" مدارس توضیحاتی را بیان کرد.

طبق گزارش نامه نیوز، سیدمحمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش، در ارتباط با طرح تعطیلات زمستانی دانش‌آموزان،اعلام کرد : در حال حاضر اصلا تصمیمی در این مورد اتخاذ نشده و همه چیز در حد طرح اولیه می باشد.

وی با اشاره به بعضی صحبتها مبنی بر این مورد که تعطیلات زمستانی برای دانش‌آموزان به مصوبه مجلس احتیاج دارد، عنوان کرد : بعضی نمایندگان مجلس اعتقاد دارند که این طرح احتیاج به مصوبه مجلس و قانون دارد ولی در حال انجام رایزنی با مجلس در ارتباط با جزئیات و تشریح علل این طرح هستیم.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: بعید می دانم تعطیلات زمستانی دانش‌آموزان به سال تحصیلی جدید که در آن قرار داریم، برسد، ولی رایزنی‌ها و جلسات با مجلس در این مورد همچنان ادامه دارد.

طرح اولیه تعطیلات زمستانی از طرف سازمان‌های میراث فرهنگی، وزارت آموزش و پرورش و سازمان حفاظت محیط زیست عنوان شده که در مورد علل توجیهی خود به تجدید قوای دانش‌آموزان به منظور ادامه تحصیل، گسترش و بهبود گردشگری در فصل زمستان و کم شدن میزان آلودگی هوا در شهرهای بزرگ اشاره کردند.

به تازگی حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در مصاحبه ای به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم خواستار توضیح مسئولان آموزش و پرورش در مورد جزئیات طرح تعطیلات زمستانی مدارس شده بود.


دیدگاه ها

آخرین اخبار