مهم‌ترین استراتژی‌های آموزش و پرورش از زبان بطحایی

نوشته شده توسط اکبری * سارا در 1397/06/24 13:50

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: مدرسه محوری یکی از بااهمیت ترین استراتژی‌های آموزش و پرورش است و مدیران کل باید به منظور انجام شدن این مورد کوشش کنند.

به گزارش افکارنیوز، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران‌ کل آموزش و پرورش استان‌های کشور با موضوع گشایش مدارس و تنظیم نیروی انسانی، با تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین(ع)، عنوان کرد: سعی خواهیم کرد به پیشواز یک مهر باشکوه برویم؛ مهری که اشتیاق و نشاط را در جامعه زنده می‌کند و با توجه به شرایط موجود در جامعه، مهرماه دلیل خوبی به منظور ایجاد روح امید به جامعه و افزایش امیدواری به آینده است.

وی با عنوان این موضوع که در بخشهای متفاوت در یک ساله اخیر نتایج مناسبی بدست آورده ایم، ذکر کرد: با چاره اندیشی هایی که شده، مسائل موجود در قسمت نیروی انسانی در سال جدید برطرف شده است و همچنین جشنواره‌ای در آینده خواهیم داشت تا از برنامه‌ها و فعالیت‌های انجام شده تجلیل کرده و کمبود آن را بررسی کنیم.

بطحایی خاطرنشان کرد: براساس تصویب بودجه ۹۸ در آینده نزدیک، افزایش تعامل با نمایندگان مجلس الزامی است و باید کوشش کنیم سهم آموزش و پرورش را در بودجه ۹۸ افزایش دهیم.

وی با ذکر این موضوع که به منظور افزایش و گسترش تعامل با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، درک مسائل و مشکلات متقابل لازم است، بیان کرد : نمایندگان مجلس با مسائل و مطالبات زیادی در بخش  انتخابیه خود روبرو هستند و همچنین آموزش و پرورش نیز با مسائلی مواجه است در نتیجه در این شرایط، درک متقابل الزامی است.

وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد : مدرسه محوری یکی از با اهمیت ترین استراتژی‌های آموزش و پرورش است و مدیران کل باید برای رسیدن به این موضوع کوشش کنند.

وی با تجلیل از کوشش های معاونین و مدیران کل به منظور گشایش مدارس، از وجود آمادگی‌های خوب و مطلوب برای شروع مهرماه خبر داد.


دیدگاه ها

آخرین اخبار