شرایط اعطای وام ۲۰ میلیون تومانی به فرهنگیان از زبان معاون وزیر

نوشته شده توسط اکبری * سارا در 1397/06/17 16:24

گودرز کریمی‌فر در مورد اعطای وام به فرهنگیان اعلام کرد: می خواهیم تفاهم نامه‌ای با بانک مهر ایران امضا کنیم که امروز یا فردا این تفاهم نامه منعقد می‌شود و دارای ۴ یا ۵ شاخص است. یکی از بند‌ها این است در صورتی که شخص ۱۰ میلیون تومان پول بگذارد ۱۰ میلیون تومان دیگر بانک به آن اضافه کرده و مبلغ ۲۰ میلیون تومان با کارمزد ۳ یا ۴ درصد با بازپرداخت ۶۰ ماه به او داده شود.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد : اگر این تفاهم نامه منعقد گردد به تمامی بانک‌های قرض الحسنه مهر ایران گفته می‌شود تا معلمان به آنجا بروند و افتتاح حساب کنند و هراندازه پول در حساب قرار دهند معادل آن را دریافت خواهند کرد که سقف آن تا ۲۰ میلیون تومان است. همچنین پرداخت این وام بستگی به انعقاد قرارداد دارد.
وی تصریح کرد: سعی می‌کنیم تا بازنشستگان را نیز شامل این طرح شوند ، ولی در حال حاضر این مورد معلوم نیست و احتمال دارد قطعی نشود.
بنا به گزارش تسنیم، بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز عنوان کرده است که اشخاص حقوقی که شماره ثبت یا مجوز رسمی زیر نظر مراجع ذیصلاح را داشته باشند می‌توانند به منظور بالا بردن میزان رفاه کارکنان خود درخواست این تسهیلات را دهند.
اعطای تسهیلات طرح حمایتی بانک قرض الحسنه مهر ایران به روش های متفاوتی صورت می گیرد و در یکی از این راهها ۵۰ درصد منابع به منظور پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به عهده اشخاص حقوقی و ۵۰ درصد مابقی آن به عهده بانک است که ۱۰۰ درصد منابع تأمین شده بلافاصله به افراد معرفی‌شده از طرف شخصیت حقوقی بصورت وام پرداخت می‌شود.

دیدگاه ها

آخرین اخبار