زمان پخش کتب درسی

نوشته شده توسط اکبری * سارا در 1397/06/14 11:07

پخش کتابهای درسی متوسطه در تهران و البرز شروع شد

پخش کتب درسی دوره اول متوسطه شامل مقاطع هفتم، هشتم و نهم و دوره دوم متوسطه شامل مقاطع دهم و یازدهم شاخه نظری رشته های ریاضی و فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی در استان های تهران و البرز مثل بقیه استان ها در حال اجرا می باشد.

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین ، پخش کتب درسی دوره اول متوسطه شامل پایه های هفتم، هشتم و نهم و دوره دوم متوسطه شامل پایه های دهم و یازدهم شاخه نظری رشته های ریاضی و فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی از سوم شهریور ماه در کل استان های کشور به جز استان های تهران و البرز شروع شده بود که در حال حاضر پخش کتابهای درسی در همه استان ها در حال انجام است.

کتب درسی مقاطع متوسطه اول و دوم از طریق کتابفروشی های مجاز در کل استان های کشور پخش می شود . همچنین برای مشاهده لیست کتابفروشی های مجاز می توانید به این آدرس مراجعه کنید: فهرست کتابفروشی های مجاز

به دلیل اینکه کتاب های پایه دوازدهم تازه تالیف شده است، پخش و توزیع کتب درسی این مقطع از دهه سوم شهریور ماه آغاز می شود.

احمدرضا امینی مدیرکل نظارت بر انتشار و پخش مواد آموزشی در گفت وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس اعلام کرد: هم اکنون کتب درسی مقطع اول متوسطه و مقطع دوم متوسطه در همه استان ها در حال توزیع است.

وی با عنوان این مورد که کتب ابتدایی در مدارس پخش می شود، عنوان کرد : نام نویسی اینترنتی کتاب های درسی مقطع اول ابتدایی و مقطع دهم کل رشته های فنی وحرفه ای،کاردانش، معارف اسلامی تا ۲۰ شهریور ماه ادامه دارد.


دیدگاه ها

آخرین اخبار