آغاز نقل و انتقال فرهنگیان در تهران از اواخر تیر/ واریز قسط اول پاداش بازنشستگان ۹۶در ماه جاری

نوشته شده توسط میراحسنی احسان در 1397/04/18 10:23

مدیرکل آموزش پرورش شهر تهران گفت: بخشنامه جابجایی بین منطقه‌ای فرهنگیان در تهران در روزهای پایانی تیرماه ابلاغ و آغاز خواهد گردید و در همان شروع کار بایستی نتیجه جابجایی از خارج استان مغلوم شود تا قادر باشیم  طبق آن برای جا بجایی و توزیع بین منطقه‌ای ارزیابی و برنامه ای دقیقی در نظر بگیریم.

به گزارش فرتاک نیوز،عباسعلی باقری درخصوص زمان پرداخت قسط اول پاداش بازنشستگان فرهنگی سال ۹۶ شهر تهران اعلام کرد: تا کنون هیچ نوع واریزی برای بازنشستگان انجام نشده است ولی براساس مدعیان امر  قرار است این مبالغ در تیرماه واریز گردد.

باقری نیز در جواب به سوالی درخصوص زمان انجام جابجایی فرهنگیان به شهر تهران گفت: جابجایی بین استانی هم اکنون در دست انجام است و فرهنگیان زیادی ثبت نام نموده اند و همچنان هم برای ثبت نام زمان دارند.

مدیرکل آموزش پرورش شهر تهران با اظهار اینکه بخشنامه جابجایی بین منطقه‌ای در اواخر تیر صادر و آغاز می گردد گفت: در همان شروع کار بایستی نتیجه جابجایی از خارج استان معلوم شود تا قادر باشیم طبق آن جابجایی و توزیع بین منطقه‌ای ارزیابی و برنامه ای دقیق در نظر بگیریم.

باقری با اشاره به اینکه تخمین و ارزیابی ما قریب به بازنشستگی ۴۸۰۰ نفر از فرهنگیان محترم در آموزش و پرورش شهر تهران در سال جاری می باشد بیان کرد: طرق گوناگونی برای جبران کمبود نیرو در حال انجام است که از مهمترین آن ها توجه به خرید خدمات آموزشی مخصوصا برای هنرستان‌ها، حق‌التدریس و همین جابجایی برون استانی می باشد.

بخشنامه جابجایی فرهنگیان در اواخر اردیبهشت ماه آغاز گردید و بر طبق جدول زمانبندی جابجایی برون استانی؛ زمان ثبت نام در سامانه http://enteghal.medu.ir برای فرهنگیان تا ۱۴ تیرماه است و اعلام نتایج جابجایی و صدور ابلاغ بعد از کذراندن اقدامات لازم نهایتا تا ۲۵ مرداد ماه صورت خواهد گرفت.


دیدگاه ها

اج .
1398/10/08 11:46
آخرین اخبار